Contact informatie
Voor al uw vragen kunt u ons mailen door het onderstaand contactformulier in te vullen. Wij zullen uw vraag zo spoedig mogelijk beantwoorden. Heeft u een dringende vraag dan verzoeken wij u om telefonisch contact met onze receptie op te nemen, zij helpen u graag verder!
Veelgestelde vragen
1Welke bestelmogelijkheden zijn er?
U kunt bestellen via onze bestelomgeving via https://online.kreko.nl of u kunt uw bestellingen telefonisch doorgeven.
2Kan ik als particulier producten afnemen?
Het is niet mogelijk om als particulier inkopen te doen. U dient altijd in het bezit te zijn van een geldig KVK en BTW nummer om een klantenkaart aan te vragen.
3Kan ik producten ook afhalen?
Indien u klant bij ons bent kunt u de producten ook afhalen. U dient in het bezit te zijn van een geldig klantnummer en/of VHC Kreko klantenkaart.
4Op welke dagen vinden leveringen plaats?
Afhankelijk van uw vestigingslocatie wordt samen met u bepaald welke dagen wij komen leveren. Uiteraard kunt u ook altijd producten afhalen. Voor meer informatie over uw leveringen kunt u contact opnemen met uw VHC Kreko contactpersoon.
5Hoe kan ik klant worden?
U kunt ons aanvraagformulier invullen waarop er contact met u wordt opgenomen.
