Innovatie, introductie en toepassing
Het wijnuniversum blijft zich uitbreiden met boeiende wijnen op een serieus kwaliteitsniveau
20 mei 2016

Innovatie, introductie en toepassing

Le Fruit De Monin:
Monin speelt in op de sterk groeiende behoefte aan “ fruity drinks”. In ieder segment onderscheidend toe te passen bij de bereiding van Smoothies, Lemonades, ijs-koffie, ijsthee, cocktails of als topping.  Le fruit de Monin is een Uniek alles-in-een concept om snel en eenvoudig een smaakvolle en onderscheidende receptuur te creëren. Minimaal 50% echt fruit en natuurlijke suikers. Het gehele jaar door dezelfde smaken. Bestel hier de “ Le fruit De Monin”.

 

Open studio dag 30 Mei Monin:
Op maandag 30 mei staat de Monin studio in Amsterdam in het teken van kijken, proeven, leren en inspireren. Wil je zelf eens aan de slag, met of zonder hulp van Monin studiotrainers recepten creëren? Meld je aan op: studiomonin@finedrinks.nl

 

Storytelling ‘ haal eruit wat erin zit’:
Een goed product alleen is niet genoeg vandaag de dag het is eerder een minimumvereiste geworden. De hedendaagse ‘ verwende” gast zoekt meer en meer naar een totaalervaring. Het verhaal (de story) en het vertellen van het verhaal (de telling) wordt steeds belangrijker. Storytelling houdt in dat je als horecazaak inzet op de beleving van alle aspecten van je zaak: van interieur, de muziek, productachtergronden, gerechten en wijnen die je aanbiedt, tot de communicatie naar gasten toe. Wees eens kritisch in uw eigen zaak en kijk hoe het personeel “de story”, verteld en zorgt voor een totaalbeleving bij uw gasten.